TOP-kahvitarjous

Mikä on palautuskäytäntönne?

Jos et ole täysin tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta, jos tuote täyttää ehdot:

  1. Palautettavan tavaran tulee olla kunnollisessa alkuperäispakkauksessa (tätä kohtaa ei sovelleta, mikäli palautetaan virheellinen tavara).
  2. Tavara ei saa olla Ostajan vahingoittama.
  3. Tavaran myyntikelpoisen ulkonäön tulee olla tallella (vahingoittamaton etiketti, ehjä suojamuovi jne. Kohtaa ei sovelleta, mikäli palautetaan virheellinen tavara).
  4. Palautettavan tavaran tulee olla samassa kokoonpanossa (mahdolliset lisävarusteet, kaupanpäälliset jne.) kuin se oli saadessa.
  5. Tavaran palautuksen yhteydessä tulee esittää tavaran oston todistava asiakirja ja kirjallinen anomus tavaran palauttamisesta.
  6. Tuotetta palautettaessa on toimitettava valokuvat pakatusta tuotteesta sisältä/ulkoa ja kirjallinen palautuspyyntö.
  7. Palautuksen turvallinen pakkaus on asiakkaan vastuulla. Mikäli paketti vaurioituu kuljetuksessa huonon pakkauksen vuoksi, aiheutuvat kustannukset joutuvat asiakkaan maksamaan.
Ostaja voi itse viedä palautettavan tavaran myyjän fyysiseen kauppaan merkittynä aukioloaikana tai lähettää sen käyttäen Matkahuollon palautuspalvelua. Palautusnumeron saat palautuslomakkeen täyttämisen jälkeen. Mikäli palautetaan väärä ja/tai virheellinen tavara, myyjä on velvollinen ottamaan tavaran vastaan ja vaihtamaan sen vastaavaan tavaraan. Mikäli myyjällä ei ole vastaavaa tavaraa, sen tulee palauttaa ostajalle tavarasta (tavaroista) maksetut rahat.
Rahat palautetusta tavarasta maksetaan kaikissa tapauksissa pankkisiirrolla ja vain maksajan pankkitilille viimeistään 30 päivän kuluessa siitä, kun vetäytymisilmoitus on meille saapunut, sillä edellytyksellä, että olet saman määräajan kuluessa palauttanut tavaran.

Tärkeää

14 päivän jälkeen palautuksia ei hyväksytä, ellei tuotteita ole todettu viallisiksi. Mikäli tavaraa epäillään vialliseksi, mutta huoltotarkastuksen jälkeen vikaa ei havaita, ostajalta veloitetaan toimitus huoltoon ja takaisin.

Aloita palautusprosessi täyttämällä palautuslomake. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected] tai +358753257553.

Vastuullisuus

Palautetut tuotteet ovat asiakkaan vastuulla, kunnes ne saapuvat meille, joten varmista, että ne on pakattu kunnolla niin, että ne eivät vaurioidu matkalla takaisin! Koska paketti on sinun vastuullasi, kunnes se saapuu takaisin meille, varmista, että saat todisteen lähetyksestä siltä varalta, että sinun täytyy ottaa meihin yhteyttä palautuksestasi.

Emme ole vastuussa mistään tuotteista, jotka palautetaan meille vahingossa (sitä tapahtuu!). Jos löydämme ne (se ei aina ole mahdollista) ja haluat, että ne palautetaan sinulle, voimme pyytää sinua maksamaan toimituskulut.

*Myyjällä on oikeus olla vastaanottamatta palautettua tavaraa, jos ostaja ei noudata näissä ehdoissa määriteltyä tavaran palautusmenettelyä.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0