Toimitusajat juhlapyhien aikana 2 joulukuun, 2022 By Modesta Kardauskaitė Tavoitteenamme on toimittaa tilaukset asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti. Kasvaneen myynnin vuoksi toimitusajat voivat kuitenkin pidentyä juhlapyhien aikana. Vaikka useimmat tilaukset lähetetään edelleen ajallaan, joidenkin toimitus voi kestää 2–4 lisäarkipäivää. Kiitos jo etukäteen – ei vain jatkuvasta uskollisuudestasi KahviKaveria kohtaan, vaan myös kärsivällisyydestäsi! Onko tämä vastaus hyödyllinen? 3 4
Missaan aina toimitukseni. Mitä teen? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Jos toimitus ei onnistunut, ota yhteyttä postipalveluun ja sovi toinen ajankohta. Jos pakettia ei oteta vastaan tietyssä ajassa, postipalvelu palauttaa sen takaisin varastolle ja sen uudelleenlähettäminen on mahdollista heti kun paketti on saapunut turvallisesti takaisin varastolle. KahviKaveri on sinuun yhteydessä tässä tapauksessa ja lähettää paketin uudestaan. Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 0
Mitä jos pakettini vaurioitui toimituksen aikana? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Ole hyvä ja tarkista pakettisi heti sen saavuttua. Jos tilatut tuotteet ovat vaurioituneet (näkyvästi tai ei) toimituksen aikana, ilmoita vauriosta lähetille 14 päivän sisällä. Toimitusvaurio pitää ilmoittaa myös KahviKaverille 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Voit tehdä sen joko sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soittaa +358 753 257 553. Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 0
Sain väärän tuotteen. Mitä teen? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Pyydämme kaikkia asiakkaita tarkistamaan alkuperäisen tilauksen ja vertailemaan tuotettasi verkkosivulla, kun saat sen. Jos luulet, että sait väärän tuotteen tai tilauksestasi puuttuu tuotteita, ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 0
Mitä jos en saanut tilaustani? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Sen jälkeen kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty, saat sähköpostiin seurantatiedoilla varustetun viestin. Jos et ole saanut sähköpostiviestiä ole hyvä ja tarkista myös roskapostikansio. Jos et saanut seurantanumeroa, ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553 saadaksesi tietoa tilauksestasi. Suosittelemme katsomaan seurantatietoja usein paketin takaisin varastolle lähtemisen välttämiseksi. Onko tämä vastaus … Continued
Tarjoatteko pikatoimitusta? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Juuri nyt emme tarjoa pikatoimitusta. Onko tämä vastaus hyödyllinen? 2 0
Mihin aikaan toimitukset saapuvat? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Kaikki tilaukset toimitetaan 8:00 ja 19:00 välillä. Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 2
Saanko ilmoituksen ennen toimitusta? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Kyllä! Lähetti ottaa yhteyttä puhelimitse ennen toimitusta. Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 1
Onko lähetyksen seuraaminen mahdollista? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Kyllä! Tilauksen seurantanumero lähetetään sähköpostiisi kun tilaus lähtee varastoltamme. Jos olet valinnut noudon myymälästä, ilmoitamme sinulle tilauksesi saapumisesta viestillä tai puhelulla. Onko tämä vastaus hyödyllinen? 3 2
Kuinka kauan tilaukseni toimitus kestää? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Valitut tuotteet pakataan ja lähetetään 1-3 arkipäivän kuluessa maksusta. 88% tilauksista toimitetaan 3 arkipäivän kuluessa!* *Juhlapyhien tai joulumyyntien aikana toimitusajat voivat pidentyä. Vaikka useimmat tilaukset lähetetään edelleen ajallaan, joidenkin toimitus voi kestää 2–4 lisäarkipäivää. Tärkeää: Toimitusajat voivat vaihdella valitun toimitustavan mukaan. Seurantanumero annetaan, kun lähetys on lähtenyt varastoltamme. Onko tämä vastaus hyödyllinen? 4 9
Mitkä ovat mahdolliset toimitustavat ja -ajat? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Voit valita kahdesta seuraavasta toimitustavasta: Kotiinkuljetuspalvelu; Voit myös noutaa tavarasi samana päivänä ja maksaa ne noudon yhteydessä KahviKaverin myymälässä.* *Tämä ehto on voimassa vain, jos valitussa myymälässä on riittävästi haluamiasi tuotteita. Lisätietoja saat soittamalla suoraan myymälään (+358405217000). Tilaamasi tavarat voidaan noutaa 1 viikon sisällä, ellei muuta sovita. Ilmoitamme tilauksesi noudosta tai sen toimittamisesta kuriirille sähköpostitse … Continued
Kuinka paljon lähetys maksaa? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Postin noutopiste: 3.99 € Postin kotiinkuljetus: 9.99 € Tai sitten voit noutaa tiluksesi henkilökohtaisesti myymälästä ilmaiseksi. Onko tämä vastaus hyödyllinen? 71 10