VIIKON TARJOUS
TOP tarjous
Kuvaus
  • 00

    Päivä

  • 00

    Tunti

  • 00

    Min.

  • 00

    Sec.

TOP tarjous

U.K.K.

Toimitusajat juhlapyhien aikana

Tavoitteenamme on toimittaa tilaukset asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti. Kasvaneen myynnin vuoksi toimitusajat voivat kuitenkin pidentyä juhlapyhien aikana.

Vaikka useimmat tilaukset lähetetään edelleen ajallaan, joidenkin toimitus voi kestää 2–4 lisäarkipäivää.

Kiitos jo etukäteen – ei vain jatkuvasta uskollisuudestasi KahviKaveria kohtaan, vaan myös kärsivällisyydestäsi!

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Missaan aina toimitukseni. Mitä teen?

Jos toimitus ei onnistunut, ota yhteyttä postipalveluun ja sovi toinen ajankohta. Jos pakettia ei oteta vastaan tietyssä ajassa, postipalvelu palauttaa sen takaisin varastolle ja sen uudelleenlähettäminen on mahdollista heti kun paketti on saapunut turvallisesti takaisin varastolle. KahviKaveri on sinuun yhteydessä tässä tapauksessa ja lähettää paketin uudestaan.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Mitä jos pakettini vaurioitui toimituksen aikana?

Ole hyvä ja tarkista pakettisi heti sen saavuttua. Jos tilatut tuotteet ovat vaurioituneet (näkyvästi tai ei) toimituksen aikana, ilmoita vauriosta lähetille 14 päivän sisällä. Toimitusvaurio pitää ilmoittaa myös KahviKaverille 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Voit tehdä sen joko sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soittaa +358 753 257 553.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Sain väärän tuotteen. Mitä teen?

Pyydämme kaikkia asiakkaita tarkistamaan alkuperäisen tilauksen ja vertailemaan tuotettasi verkkosivulla, kun saat sen. Jos luulet, että sait väärän tuotteen tai tilauksestasi puuttuu tuotteita, ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Mitä jos en saanut tilaustani?

Sen jälkeen kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty, saat sähköpostiin seurantatiedoilla varustetun viestin. Jos et ole saanut sähköpostiviestiä ole hyvä ja tarkista myös roskapostikansio. Jos et saanut seurantanumeroa, ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553 saadaksesi tietoa tilauksestasi. Suosittelemme katsomaan seurantatietoja usein paketin takaisin varastolle lähtemisen välttämiseksi.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Tarjoatteko pikatoimitusta?

Juuri nyt emme tarjoa pikatoimitusta.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Mihin aikaan toimitukset saapuvat?

Kaikki tilaukset toimitetaan 8:00 ja 19:00 välillä.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 1

Saanko ilmoituksen ennen toimitusta?

Kyllä! Lähetti ottaa yhteyttä puhelimitse ennen toimitusta.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Onko lähetyksen seuraaminen mahdollista?

Kyllä! Tilauksen seurantanumero lähetetään sähköpostiisi kun tilaus lähtee varastoltamme. Jos olet valinnut noudon myymälästä, ilmoitamme sinulle tilauksesi saapumisesta viestillä tai puhelulla.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 0

Kuinka kauan tilaukseni toimitus kestää?

Valitut tuotteet pakataan ja lähetetään 1-3 arkipäivän kuluessa maksusta. 88% tilauksista toimitetaan 3 arkipäivän kuluessa!*

*Juhlapyhien tai joulumyyntien aikana toimitusajat voivat pidentyä. Vaikka useimmat tilaukset lähetetään edelleen ajallaan, joidenkin toimitus voi kestää 2–4 lisäarkipäivää.

Tärkeää: Toimitusajat voivat vaihdella valitun toimitustavan mukaan. Seurantanumero annetaan, kun lähetys on lähtenyt varastoltamme.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 2

Mitkä ovat mahdolliset toimitustavat ja -ajat?

Voit valita kahdesta seuraavasta toimitustavasta:

Kotiinkuljetuspalvelu;
Voit myös noutaa tavarasi samana päivänä ja maksaa ne noudon yhteydessä KahviKaverin myymälässä.*

*Tämä ehto on voimassa vain, jos valitussa myymälässä on riittävästi haluamiasi tuotteita. Lisätietoja saat soittamalla suoraan myymälään (+358405217000). Tilaamasi tavarat voidaan noutaa 1 viikon sisällä, ellei muuta sovita.

Ilmoitamme tilauksesi noudosta tai sen toimittamisesta kuriirille sähköpostitse tai puhelimitse.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 2

Kuinka paljon lähetys maksaa?

Ilmaista jos tilauksen arvo on yli 59 € tai 7,99 € jos ostoskorin arvo on alle 59 €. Toimitus noutopisteseen. Ilmainen kotiinkuljetus jos tilauksen arvo on yli 199,99 € tai 14,99 € jos ostoskorin arvo on alle 200 €. Toimitus lähetillä. Tai sitten voit noutaa tiluksesi henkilökohtaisesti myymälästä ilmaiseksi.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 7 4

Et löydä vastausta? Ota meihin yhteyttä

Lähetä viesti asiakaspalvelijalle

Arkisin klo 10-19, vastaamme heti

Soita meille

Arkisin klo 10-19, vastaamme heti +358 753 257 553