P.
T.
Min.
Sek. aikaa jäljellä.
Tavoitteenamme on toimittaa tilaukset asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti. Kasvaneen myynnin vuoksi toimitusajat voivat kuitenkin pidentyä juhlapyhien aikana.
Vaikka useimmat tilaukset lähetetään edelleen ajallaan, joidenkin toimitus voi kestää 2–4 lisäarkipäivää.
Kiitos jo etukäteen – ei vain jatkuvasta uskollisuudestasi KahviKaveria kohtaan, vaan myös kärsivällisyydestäsi!
Jos toimitus ei onnistunut, ota yhteyttä postipalveluun ja sovi toinen ajankohta. Jos pakettia ei oteta vastaan tietyssä ajassa, postipalvelu palauttaa sen takaisin varastolle ja sen uudelleenlähettäminen on mahdollista heti kun paketti on saapunut turvallisesti takaisin varastolle. KahviKaveri on sinuun yhteydessä tässä tapauksessa ja lähettää paketin uudestaan.
Ole hyvä ja tarkista pakettisi heti sen saavuttua. Jos tilatut tuotteet ovat vaurioituneet (näkyvästi tai ei) toimituksen aikana, ilmoita vauriosta lähetille 14 päivän sisällä. Toimitusvaurio pitää ilmoittaa myös KahviKaverille 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Voit tehdä sen joko sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soittaa +358 753 257 553.
Pyydämme kaikkia asiakkaita tarkistamaan alkuperäisen tilauksen ja vertailemaan tuotettasi verkkosivulla, kun saat sen. Jos luulet, että sait väärän tuotteen tai tilauksestasi puuttuu tuotteita, ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.
Sen jälkeen kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty, saat sähköpostiin seurantatiedoilla varustetun viestin. Jos et ole saanut sähköpostiviestiä ole hyvä ja tarkista myös roskapostikansio. Jos et saanut seurantanumeroa, ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553 saadaksesi tietoa tilauksestasi. Suosittelemme katsomaan seurantatietoja usein paketin takaisin varastolle lähtemisen välttämiseksi.
Juuri nyt emme tarjoa pikatoimitusta.
Kaikki tilaukset toimitetaan 8:00 ja 19:00 välillä.
Kyllä! Lähetti ottaa yhteyttä puhelimitse ennen toimitusta.
Kyllä! Tilauksen seurantanumero lähetetään sähköpostiisi kun tilaus lähtee varastoltamme. Jos olet valinnut noudon myymälästä, ilmoitamme sinulle tilauksesi saapumisesta viestillä tai puhelulla.
Valitut tuotteet pakataan ja lähetetään 1-3 arkipäivän kuluessa maksusta. 88% tilauksista toimitetaan 3 arkipäivän kuluessa!* *Juhlapyhien tai joulumyyntien aikana toimitusajat voivat pidentyä. Vaikka useimmat tilaukset lähetetään edelleen ajallaan, joidenkin toimitus voi kestää 2–4 lisäarkipäivää. Tärkeää: Toimitusajat voivat vaihdella valitun toimitustavan mukaan. Seurantanumero annetaan, kun lähetys on lähtenyt varastoltamme.
Voit valita kahdesta seuraavasta toimitustavasta: Kotiinkuljetuspalvelu; Voit myös noutaa tavarasi samana päivänä ja maksaa ne noudon yhteydessä KahviKaverin myymälässä.* *Tämä ehto on voimassa vain, jos valitussa myymälässä on riittävästi haluamiasi tuotteita. Lisätietoja saat soittamalla suoraan myymälään (+358405217000). Tilaamasi tavarat voidaan noutaa 1 viikon sisällä, ellei muuta sovita. Ilmoitamme tilauksesi noudosta tai sen toimittamisesta kuriirille sähköpostitse tai puhelimitse.
Postin noutopiste: 3.99 € Postin kotiinkuljetus: 9.99 € Tai sitten voit noutaa tiluksesi henkilökohtaisesti myymälästä ilmaiseksi.
Juuri nyt emme tarjoa tätä mahdollisuutta. Jos haluat tuotteita eri osoitteesiin, sinun täytyy tehdä erikseen tilaus jokaista osoitetta varten.
Sinulle lähetetään kuitti tilauksessasi olevaan sähköpostiosoitteeseen. Kuitti toimii myös takuutodistuksena. Jos sinulla on verkkokaupassamme tili, löydät kuitit käyttäjäprofiilistasi.
Klarna tarjoaa kahta maksutapaa:
Maksa 30 päivän sisällä Tee tilauksesi tänään ja maksa rauhassa. Saat 30 päivää maksuaikaa.
– Suorita maksu ostoksen jälkeen ilman lisäkuluja. – Myöhästyneet maksut saattavat vaikuttaa mahdollisuuteen käyttää Klarnaa tulevaisuudessa – Velanperintätoimistoja käytetään vasta viimeisenä keinona
Osta nyt, maksa kuukauden päästä Osta nyt, niin saat vähintään 30 päivää korotonta maksuaikaa. Maksat vain aloitusmaksun 4,99€ jokaista ostokertaa kohden. Maksuaika lasketaan siitä päivästä, jolloin kauppa lähettää ostoksesi.
– Eräpäivänä voit joko maksaa koko ostoksen ilman korkoa tai alkaa maksaa erissä kuukausittain 18,90%:n korolla. Eräpäivä ilmoitetaan kuukausilaskulla, joka lähetetään sinulle joko postitse tai sähköpostitse. – Klarnan kampanjalasku on kertaluotto. – Myöhästyneet maksut voivat vaikuttaa mahdollisuuteen käyttää Klarnaa tulevaisuudessa. – Velanperintätoimistoja käytetään vain viimeisenä keinona. – Lisätietoa kyseisistä maksutavoista löydät ostoskori sivulta “ehdot” kohdasta.
Onko Klarnan kautta maksaminen turvallista? Klarna käsittelee Luotonsaajan henkilötietoja täyttääkseen tämän sopimuksen mukaiset velvollisuutensa sekä muita tarkoituksia varten, jotka on mainittu Klarnan tietosuojailmoituksessa. Tietosuojailmoitus on luettavissa osoitteessa https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/fi_fi/privacy sekä Klarnan verkkosivuilla, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut sen. Klarna käsittelee henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaakseen sinut, tehdäkseen asiakasanalyysejä, suorittaakseen luottokelpoisuuden arvioinnin sekä markkinoidakseen ja kehittääkseen liiketoimintaansa.
Maksuani ei voi vahvistaa, mitä minun pitäisi tehdä? Yleisimmät syyt voivat olla:
– väärä postinumero – väärä vahvistuskoodi tai korttitiedot – tilin saldo / vanhentunut kortti – hylätty kansainvälisen ostoksen takia (tarkista onko kortillasi saatavilla tämä ominaisuus) – pankin hylkäämä.Suosittelemme aina olemaan itse yhteydessä pankkiisi selvittääksesi miksi maksua ei voida vahvistaa.
Täysi-ikäinen kuluttaja voi hakea Klarnalta luottoa rahoittaakseen tavaroita tai palveluja koskevan ostoksen. Asiakkaalle voidaan tarjota maksuvaihtoehdoksi luoton erämaksu kiinteissä kuukausierissä. Klarna tekee lakisääteisen luottotietojen tarkastuksen ennen päätöstä luoton myöntämisestä. Luottotiedot tarkastamalla Klarna saa tietoa kuluttajan taloudellisista edellytyksistä suoriutua maksusitoumuksesta valittujen luottoehtojen mukaisesti. Klarna päättää luoton myöntämisestä yksipuolisesti. Klarna vahvistaa luoton myöntämisen sallimalla asiakkaan ostotapahtuman tämän valitsemien ehtojen mukaisesti sekä lähettämällä asiakkaalle luottosopimuksen.
Vaihe 1 – Lisää tuotteet ostoskoriin ja valitse maksutavaksi “Klarna” Vaihe 2 – Syötä henkilökohtaiset tietosi Vaihe 3 – Valitse maksutapa Vaihe 4 – Klarna lähettää sinulle sähköpostivahvistuksen, muistutuksia kun on aika maksaa ja voit hallita tilauksiasi sekä maksujasi Klarna sovelluksen kautta.
Voit maksaa myymälässä käyttämällä tavallisimpia pankki- tai luottokortteja ja käteistä. Verkkokaupassa voit valita tilisiirron tai jonkin Klarnan tai Paytrail palvelun maksutavoista.
Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalvelumme ([email protected] tai +358 753 257 553) mahdollisimman pian. Jos tilauksesi ei ole vielä lopullisesti vahvistettu, sitä saattaa olla mahdollista muuttaa tai peruuttaa. Usein emme kuitenkaan pysty tekemään näitä muutoksia, sillä tilauksesi on yleensä pakattu ja odottaa toimitusta 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä.
Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalvelumme ([email protected] tai +358 753 257 553) mahdollisimman pian. Jos tilaustasi ei ole vielä lopullisesti vahvistettu, sitä saattaa olla mahdollista muuttaa tai peruuttaa.
Tilauksesi on yleensä pakattu ja odottaa toimitusta 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä, joten tämän jälkeen emme välttämättä pysty enää tekemään muutoksia.
Kun maksusuorituksesi on hyväksytty, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen tilauksessa antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Voit kirjoittaa lisätietoja maksaessasi tilaustasi “Lisätiedot” kentässä.
Valitse tuote/tuotteet, jotka haluaisit ostaa ja lisää ne ostoskoriin. Etene maksamaan, täytä henkilötietosi ja syötä maksutapasi. Ennen ostoksen tekemistä on hyödyllistä luoda tili KahviKaverin sivuilla. Siten näet tilaushistoriasi, voit tulostaa kuitin tai tallentaa yhteystietosi.
Ota meihin yhteyttä puhelimitse (+358 753 257 553), sähköpostitse ([email protected]), tai vieraile meidän Helsingin myymälässämme: vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi.
Verkkokaupassa, puhelimitse +358 753 257 553, sähköpostitse [email protected], tai käymällä paikan päällä Helsingin myymälässä.
Kaikki tuotteet voi palauttaa. Virheettömät tavarat voidaan hyväksyä vain seuraavin ehdoin:
1. Palautettava tuote on toimitettava alkuperäisessä pakkauksessaan.
2. Ostaja ei saa vahingoittaa tuotteita.
3. Tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja myyntikelpoisia.
4. Palautettavan tuotteen tulee sisältää kaikki siihen sisältyvät alkuperäiset tarvikkeet (esim. ohjekirja, puhdistusaineet, maitokannu jne.).
5. Tuotetta palautettaessa on esitettävä kuitti ja kirjallinen palautuspyyntö. Palautuslomakkeen voit täyttää täältä.
Varmista, että laite on puhdas ja kuiva, vesi- ja papusäiliöt ovat tyhjiä ja laite on pakattu mahdollisimman turvallisesti alkuperäiseen pakkaukseen. Turvallinen pakkaus on asiakkaan vastuulla. Jos paketti vaurioituu kuljetuksessa huonon pakkauksen vuoksi, asiakas vastaa kustannuksista. Jos sinulla ei ole alkuperäistä pakkausta, pakkaa laite toiseen laatikkoon turvamateriaalien/pehmusteiden kanssa, jotta tavara on vakaa eikä pääse liikkumaan laatikon sisällä.
Lisää pakkausvinkkejä:
Valitse riittävän jämäkkä ja tilava laatikko. Tämä tarkoittaa, että siinä ei saa olla repeytymiä tai muita vaurioita. Kuluneet laatikot voivat hajota raskaan painon vaikutuksesta.
Valitse lähetettävää tavaraa suurempi laatikko.
Valitse ja käytä asianmukaisia pehmustemateriaaleja tuotteen turvallisuuden varmistamiseksi. Aseta paksu kerros turvamateriaalia, kuten kuplamuovia, laatikon pohjalle.
Kiilaa turvamateriaaleja tuotteen ympärillä olevaan tilaan. Ennen sulkemista, lisää kerros pehmustetta päälle. Sisältö ei saa koskettaa suoraan lähetyslaatikon reunoja.
Käytä pakkausteippiä maalarinteipin sijaan. Vahvista laatikon pohja sekä mahdolliset saumat.
Muista, että laatikkoa siirretään kuljetuksen aikana, jolloin tuotteella ei tulisi olla tilaa liikkua laatikon sisällä.
Jos et ole täysin tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta, jos tuote täyttää ehdot:
1. Palautettavan tavaran tulee olla kunnollisessa alkuperäispakkauksessa (tätä kohtaa ei sovelleta, mikäli palautetaan virheellinen tavara).
2. Tavara ei saa olla Ostajan vahingoittama.
3. Tavaran myyntikelpoisen ulkonäön tulee olla tallella (vahingoittamaton etiketti, ehjä suojamuovi jne. Kohtaa ei sovelleta, mikäli palautetaan virheellinen tavara).
4. Palautettavan tavaran tulee olla samassa kokoonpanossa (mahdolliset lisävarusteet, kaupanpäälliset jne.) kuin se oli saadessa.
5. Tavaran palautuksen yhteydessä tulee esittää tavaran oston todistava asiakirja ja kirjallinen anomus tavaran palauttamisesta.
6. Tuotetta palautettaessa on toimitettava valokuvat pakatusta tuotteesta sisältä/ulkoa ja kirjallinen palautuspyyntö.
7. Palautuksen turvallinen pakkaus on asiakkaan vastuulla. Mikäli paketti vaurioituu kuljetuksessa huonon pakkauksen vuoksi, aiheutuvat kustannukset joutuvat asiakkaan maksamaan.
Ostaja voi itse viedä palautettavan tavaran myyjän fyysiseen kauppaan merkittynä aukioloaikana tai lähettää sen käyttäen Matkahuollon palautuspalvelua. Palautusnumeron saat palautuslomakkeen täyttämisen jälkeen. Mikäli palautetaan väärä ja/tai virheellinen tavara, myyjä on velvollinen ottamaan tavaran vastaan ja vaihtamaan sen vastaavaan tavaraan. Mikäli myyjällä ei ole vastaavaa tavaraa, sen tulee palauttaa ostajalle tavarasta (tavaroista) maksetut rahat. Rahat palautetusta tavarasta maksetaan kaikissa tapauksissa pankkisiirrolla ja vain maksajan pankkitilille viimeistään 30 päivän kuluessa siitä, kun vetäytymisilmoitus on meille saapunut, sillä edellytyksellä, että olet saman määräajan kuluessa palauttanut tavaran.
Tärkeää
14 päivän jälkeen palautuksia ei hyväksytä, ellei tuotteita ole todettu viallisiksi. Mikäli tavaraa epäillään vialliseksi, mutta huoltotarkastuksen jälkeen vikaa ei havaita, ostajalta veloitetaan toimitus huoltoon ja takaisin.
Aloita palautusprosessi täyttämällä palautuslomake. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected] tai +358753257553.
Vastuullisuus
Palautetut tuotteet ovat asiakkaan vastuulla, kunnes ne saapuvat meille, joten varmista, että ne on pakattu kunnolla niin, että ne eivät vaurioidu matkalla takaisin! Koska paketti on sinun vastuullasi, kunnes se saapuu takaisin meille, varmista, että saat todisteen lähetyksestä siltä varalta, että sinun täytyy ottaa meihin yhteyttä palautuksestasi.
Emme ole vastuussa mistään tuotteista, jotka palautetaan meille vahingossa (sitä tapahtuu!). Jos löydämme ne (se ei aina ole mahdollista) ja haluat, että ne palautetaan sinulle, voimme pyytää sinua maksamaan toimituskulut.
*Myyjällä on oikeus olla vastaanottamatta palautettua tavaraa, jos ostaja ei noudata näissä ehdoissa määriteltyä tavaran palautusmenettelyä.
Kun tuote on palautettu meille, siirrämme maksetun rahan sinulle 14 työpäivän sisällä. Tarvitsemme tilinumerosi, nimesi ja tilauksen numeron. On tärkeää, että palautetut tuotteet maksetaan sinun valitsemallesi tilille. Rahan palautus käteisenä ei ole valitettavasti mahdollista.
Heti kun tuotteesi ovat vastaanotettu varastolla ja olemme tutkineet niiden kunnnon, lähetämme hyvityksestä vahvistussähköpostin.
Tarjoamme 14 päivän palautuskäytäntöä asiakkaillemme, mutta palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäisessä/käyttämättömässä kunnossa. Voit tutustua tuotteisiin, mutta saadaksesi täyden hyvityksen, et voi käyttää niitä, asentaa niitä tai yhdistää tuotteisiin mahdollisia varaosia. Hyvityksen saat, kun tuote on tullut takaisin varastollemme ja olemme arvioineet sen kunnon (alkuperäisessä pakkauksessa, jossa on mukana kaikki osat ja lisäosat). Jos haluat pyytää palautuslomakkeen, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse [email protected] tai soittamalla +358 753 257 553.
Sen jälkeen kun olet saanut palautuslomakkeen, palautettavat tuotteet tulisi lähettää KahviKaverille 7 päivän sisällä. Harvinaisissa tapauksissa, jos meille palautettu tuote on kelvottomassa kunnossa, saatamme vähentää hyvityksen määrää vaurioituneiden tuotteiden osalta.
Voit täyttää palutuslomakkeen tästä.
Voit täyttää vaihtolomakkeen tästä.
Lisätakuu pätee kaikkiin tuotevirheisiin, ihan kuten valmistajan takuukin. Lisätakuu ei päde koneen väärinkäytöstä tai normaalista kulumisesta johtuviin vikoihin.
Lisätakuun hinta alkaa 79 eurosta ja riippuu koneen hinnasta. Löydät tarkan hinnoittelun kahvikoneen vierestä verkkokaupasta.
Lisätakuun voi valita ostoskoriin kahvikoneen oston yhteydessä. Takuu näkyy ostokuitissa.
Huoltokulut seuraavissa tapauksissa:
Jos vian syynä on koneen huoltamatta tai puhdistamatta jättäminen, osien väärin asentaminen / irroittaminen tai laitteen väärinkäyttö.
Jos tuote lopettaa toimimisen takuun ulkopuolella, voimme silti ottaa tuotteenne vastaan ja korjata meidän omassa huoltopalvelussamme. Huomioi, että tällöin huoltokustannukset tulevat asiakkaalle.
Vian korjaamisessa kestää yleensä 2 -3 viikkoa, alkaen päivästä kun tuote annetaan takuuhuollolle. Jos selviää, että huoltoa varten tarvitsee tilata varaosia ulkomailta, odotusaika saattaa pidentyä. Jos sinulla on kysymyksiä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553.
Ota yhteyttä KahviKaverin asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553 ja me neuvomme mitä tehdä takuuhuoltoon liittyvissä kysymyksissä. Muista, että kaikkia laitteita ei korjata meidän omassa huollossamme.
Mikäli kahvikoneesi takuuhuollon hoitaa KahviKaveri, täytä lomake tästä.
Suurimmalla osalla kotikäyttöön menevistä koneista on 2 vuoden valmistajan takuu. Joillakin kahvikoneilla saattaa kuitenkin olla 1 vuoden takuu (ammattitason kahvikoneet, jotkut puoliautomaattiset mallit yms., tieto löytyy jokaisen laitteen kohdalta). Voit myös ostaa pidemmän lisätakuun (alkaen 2 lisävuodesta) kahvikonetta ostaessa.
Puhdistustabletit on luotu puhdistamaan niitä kahvikoneen osia mistä kahvi virtaa läpi. Näillä tableteilla puhdistaminen poistaa kaikki kahvin jäännökset, rasvan ja kertymät.
Kalkinpoistonestettä käytetään niihin koneen osiin, joista vesi virtaa läpi. Vain tekemällä näitä molempia ja huoltamalla kahvikonetta valmistajan ohjeiden mukaan, on kahvikoneen jatkuva ja pitkäkestoinen toimivuus taattu.
Kahvikoneen huolto riippuu aina sen käyttöasteesta: Päivittäinen huolto: -Kahviporokaukalon puhdistaminen -Pese kahvikoneen suuttimet -Maitojärjestelmän puhdistus
Kerran kuukaudessa/viikossa: -Uutinyksikön puhdistus (paitsi JURA kahvikoneet) -Maitojärjestelmän puhdistus tarkoitukseen sopivalla maitojärjestelmän puhdistusaineella (voi tehdä useammin)
~1-2 kertaa kahdessa kuukaudessa -Kahvirasvan poisto tehdään 200 kupillisen välein -Kalkinpoisto tehdään noin 50-60 l jälkeen, jos vedensuodatin ei ole käytössä
Suosittelemme aina konsultoimaan myyjääsi kahvikoneen oikeanlaisesta puhdistuksesta. Suurin osa huoltotarvikkeista sopii kaikkiin koneisiin. Tietyt kahvikoneet vaativat kuitenkin erikoistoimenpiteitä.
Löydät tarkat ohjeet klikkaamalla tästä https://www.kahvikaveri.fi/blogi/miten-tehda-kahvikoneelle-kalkinpoistoa-oikealla-tavalla/
Kuten kaikki huolto-ohjelmat, maitojärjestelmän puhdistus riippuu siitä, kuinka usein kahvikonetta käytetään. Maito on ruokatuote ja sillä on lyhyt säilyvyysaika. Tästä syystä suosittelemme maitojuomien valmistamiseen käytettävien osien puhdistamista mahdollisimman usein. Jos huuhtelet osat, joista maito menee läpi lämpimällä vedellä joka ilta tai liotat niitä yön yli, niin antibakteerisella nesteellä puhdistaminen riittää kerran viikossa. Jos päivittäistä huoltoa jää väliin parin päivän ajan, pese maitojärjestelmä aina ennen kahvin valmistamista hygienisistä syistä.
Olemme kirjoittaneet tietoartikkelin automaattisen kahvikoneen huollosta. Löydät artikkelin painamalla linkkiä: https://www.kahvikaveri.fi/blogi/kahvikoneen-jokapaivainen-ja-hieman-harvemmin-tarvittava-huolto/
Kyllä, hinnat ovat samat sekä yrityksille että yksityishenkilöille.
Ei. Myymälässä olevat tuotteet vaihtelevat jatkuvasti, joten halutun tuotteen saatavuutta on aina hyvä kysyä.
Kyllä! Meillä on erikoishinta kahvipapuseteille tai kun ostat suuremman määrän kahvipapuja. Lisäksi, löydät kaikki meidän parhaillaan käynnissä olevat tarjoukset TARJOUKSET kategoriasta.
Voit valita, mitä evästeitä haluat meidän käyttävän. Osa niistä ovat välttämättömiä, eikä niitä siksi voi kytkeä pois päältä.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivustomme toimisi oikein, eikä niitä voi kytkeä pois päältä. Ne eivät kerää käyttäjän tunnistetietoja.
Näiden evästeiden avulla voimme optimoida verkkosivustoamme ja nähdä sivuston liikenteen lähteet. Käytämme tähän tarkoitukseen Google Analytics -alustaa. Kerätyistä tiedoista ei voi tunnistaa sinua, eikä niitä jaeta kolmansille osapuolille. Näiden evästeiden salliminen antaa sinulle mahdollisuuden käyttää live chat -toimintoa ja vastaanottaa siten apua konsulteiltamme.
Kukaan ei pidä mainoksista internetissä – varsinkaan täysin epäolennaisista mainoksista. Näiden evästeiden avulla pystymme tunnistamaan tarpeesi ja tuomaan esille vain olennaisimmat tarjoukset. Näet mainoksia, vaikka et ottaisi näitä evästeitä käyttöön, mutta silloin niitä ei ole räätälöity tarpeidesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan.