1+1

U.K.K.

Kuinka saan kuitin ostetuista tuotteista?

Sinulle lähetetään kuitti tilauksessasi olevaan sähköpostiosoitteeseen. Kuitti toimii myös takuutodistuksena. Jos sinulla on verkkokaupassamme tili, löydät kuitit käyttäjäprofiilistasi.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 3 0

Klarnan maksutavat?

Klarna tarjoaa kahta maksutapaa:

Maksa 30 päivän sisällä
Tee tilauksesi tänään ja maksa rauhassa. Saat 30 päivää maksuaikaa.

– Suorita maksu ostoksen jälkeen ilman lisäkuluja.
– Myöhästyneet maksut saattavat vaikuttaa mahdollisuuteen käyttää Klarnaa tulevaisuudessa
– Velanperintätoimistoja käytetään vasta viimeisenä keinona

Osta nyt, maksa kuukauden päästä
Osta nyt, niin saat vähintään 30 päivää korotonta maksuaikaa. Maksat vain aloitusmaksun 4,99€ jokaista ostokertaa kohden. Maksuaika lasketaan siitä päivästä, jolloin kauppa lähettää ostoksesi.

– Eräpäivänä voit joko maksaa koko ostoksen ilman korkoa tai alkaa maksaa erissä kuukausittain 18,90%:n korolla. Eräpäivä ilmoitetaan kuukausilaskulla, joka lähetetään sinulle joko postitse tai sähköpostitse.
– Klarnan kampanjalasku on kertaluotto.
– Myöhästyneet maksut voivat vaikuttaa mahdollisuuteen käyttää Klarnaa tulevaisuudessa.
– Velanperintätoimistoja käytetään vain viimeisenä keinona.
– Lisätietoa kyseisistä maksutavoista löydät ostoskori sivulta “ehdot” kohdasta.

Onko Klarnan kautta maksaminen turvallista?
Klarna käsittelee Luotonsaajan henkilötietoja täyttääkseen tämän sopimuksen mukaiset velvollisuutensa sekä muita tarkoituksia varten, jotka on mainittu Klarnan tietosuojailmoituksessa. Tietosuojailmoitus on luettavissa osoitteessa https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/fi_fi/privacy sekä Klarnan verkkosivuilla, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut sen. Klarna käsittelee henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaakseen sinut, tehdäkseen asiakasanalyysejä, suorittaakseen luottokelpoisuuden arvioinnin sekä markkinoidakseen ja kehittääkseen liiketoimintaansa.

Maksuani ei voi vahvistaa, mitä minun pitäisi tehdä?
Yleisimmät syyt voivat olla:
– väärä postinumero
– väärä vahvistuskoodi tai korttitiedot
– tilin saldo / vanhentunut kortti
– hylätty kansainvälisen ostoksen takia (tarkista onko kortillasi saatavilla tämä ominaisuus)
– pankin hylkäämä.
Suosittelemme aina olemaan itse yhteydessä pankkiisi selvittääksesi miksi maksua ei voida vahvistaa.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 3 1

Mitä minun tulee tietää Klarnan kautta maksaessa?

Täysi-ikäinen kuluttaja voi hakea Klarnalta luottoa rahoittaakseen tavaroita tai palveluja koskevan ostoksen. Asiakkaalle voidaan tarjota maksuvaihtoehdoksi luoton erämaksu kiinteissä kuukausierissä. Klarna tekee lakisääteisen luottotietojen tarkastuksen ennen päätöstä luoton myöntämisestä. Luottotiedot tarkastamalla Klarna saa tietoa kuluttajan taloudellisista edellytyksistä suoriutua maksusitoumuksesta valittujen luottoehtojen mukaisesti. Klarna päättää luoton myöntämisestä yksipuolisesti. Klarna vahvistaa luoton myöntämisen sallimalla asiakkaan ostotapahtuman tämän valitsemien ehtojen mukaisesti sekä lähettämällä asiakkaalle luottosopimuksen.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 0

Miten Klarna maksu toimii?

Vaihe 1 – Lisää tuotteet ostoskoriin ja valitse maksutavaksi “Klarna”
Vaihe 2 – Syötä henkilökohtaiset tietosi
Vaihe 3 – Valitse maksutapa
Vaihe 4 – Klarna lähettää sinulle sähköpostivahvistuksen, muistutuksia kun on aika maksaa ja voit hallita tilauksiasi sekä maksujasi Klarna sovelluksen kautta.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Millaisia maksutapoja voin käyttää?

Voit maksaa myymälässä käyttämällä tavallisimpia pankki- tai luottokortteja ja käteistä. Verkkokaupassa voit valita tilisiirron tai jonkin Klarnan tai Paytrail palvelun maksutavoista.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 11 1

Haluan muuttaa toimitusosoitetta, miten muutan sen?

Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalvelumme ([email protected] tai +358 753 257 553) mahdollisimman pian. Jos tilauksesi ei ole vielä lopullisesti vahvistettu, sitä saattaa olla mahdollista muuttaa tai peruuttaa. Usein emme kuitenkaan pysty tekemään näitä muutoksia, sillä tilauksesi on yleensä pakattu ja odottaa toimitusta 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Onko mahdollista muuttaa tai peruuttaa tilaustani?

Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalvelumme ([email protected] tai +358 753 257 553) mahdollisimman pian. Jos tilaustasi ei ole vielä lopullisesti vahvistettu, sitä saattaa olla mahdollista muuttaa tai peruuttaa.

Tilauksesi on yleensä pakattu ja odottaa toimitusta 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä, joten tämän jälkeen emme välttämättä pysty enää tekemään muutoksia.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 2 0

Mistä tiedän onnistuiko tilaukseni?

Kun maksusuorituksesi on hyväksytty, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen tilauksessa antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 4 0

Haluan laittaa lisätietoja: ovikoodin, toimitusohjeita, yms. Missä voin tehdä tämän?

Voit kirjoittaa lisätietoja maksaessasi tilaustasi “Lisätiedot” kentässä.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Miten teen tilauksen verkkokaupassanne?

Valitse tuote/tuotteet, jotka haluaisit ostaa ja lisää ne ostoskoriin. Etene maksamaan, täytä henkilötietosi ja syötä maksutapasi. Ennen ostoksen tekemistä on hyödyllistä luoda tili KahviKaverin sivuilla. Siten näet tilaushistoriasi, voit tulostaa kuitin tai tallentaa yhteystietosi.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 2 0

Mitä jos en löydä tuotteselosteesta tarvitsemaani tietoa?

Ota meihin yhteyttä puhelimitse (+358 753 257 553), sähköpostitse ([email protected]), tai vieraile meidän Helsingin myymälässämme: vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Miten voin tehdä tilauksen?

Verkkokaupassa, puhelimitse +358 753 257 553, sähköpostitse [email protected], tai käymällä paikan päällä Helsingin myymälässä.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 2 0

Et löydä vastausta? Ota meihin yhteyttä

Lähetä viesti asiakaspalvelijalle

Arkisin klo 9-18, vastaamme heti

Soita meille

Arkisin klo 9-18, vastaamme heti +358 753 257 553