2+2

U.K.K.

Mikä tuotteet voi palauttaa?

Kaikki tuotteet voi palauttaa. Virheettömät tavarat voidaan hyväksyä vain seuraavin ehdoin:

  1. Palautettava tuote on toimitettava alkuperäisessä pakkauksessaan.
  2. Ostaja ei saa vahingoittaa tuotteita.
  3. Tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja myyntikelpoisia.
  4. Palautettavan tuotteen tulee sisältää kaikki siihen sisältyvät alkuperäiset tarvikkeet (esim. ohjekirja, puhdistusaineet, maitokannu jne.).
  5. Tuotetta palautettaessa on esitettävä kuitti ja kirjallinen palautuspyyntö.

Palautuslomakkeen voit täyttää täältä.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 2 0

Miten pakkaan tavarat palautusta varten?

Varmista, että laite on puhdas ja kuiva, vesi- ja papusäiliöt ovat tyhjiä ja laite on pakattu mahdollisimman turvallisesti alkuperäiseen pakkaukseen. Turvallinen pakkaus on asiakkaan vastuulla. Jos paketti vaurioituu kuljetuksessa huonon pakkauksen vuoksi, asiakas vastaa kustannuksista. Jos sinulla ei ole alkuperäistä pakkausta, pakkaa laite toiseen laatikkoon turvamateriaalien/pehmusteiden kanssa, jotta tavara on vakaa eikä pääse liikkumaan laatikon sisällä.

Lisää pakkausvinkkejä:

Valitse riittävän jämäkkä ja tilava laatikko. Tämä tarkoittaa, että siinä ei saa olla repeytymiä tai muita vaurioita. Kuluneet laatikot voivat hajota raskaan painon vaikutuksesta.
Valitse lähetettävää tavaraa suurempi laatikko.
Valitse ja käytä asianmukaisia pehmustemateriaaleja tuotteen turvallisuuden varmistamiseksi. Aseta paksu kerros turvamateriaalia, kuten kuplamuovia, laatikon pohjalle.
Kiilaa turvamateriaaleja tuotteen ympärillä olevaan tilaan. Ennen sulkemista, lisää kerros pehmustetta päälle. Sisältö ei saa koskettaa suoraan lähetyslaatikon reunoja.
Käytä pakkausteippiä maalarinteipin sijaan. Vahvista laatikon pohja sekä mahdolliset saumat.
Muista, että laatikkoa siirretään kuljetuksen aikana, jolloin tuotteella ei tulisi olla tilaa liikkua laatikon sisällä.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Mikä on palautuskäytäntönne?

Jos et ole täysin tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta, jos tuote täyttää ehdot:

  1. Palautettavan tavaran tulee olla kunnollisessa alkuperäispakkauksessa (tätä kohtaa ei sovelleta, mikäli palautetaan virheellinen tavara).
  2. Tavara ei saa olla Ostajan vahingoittama.
  3. Tavaran myyntikelpoisen ulkonäön tulee olla tallella (vahingoittamaton etiketti, ehjä suojamuovi jne. Kohtaa ei sovelleta, mikäli palautetaan virheellinen tavara).
  4. Palautettavan tavaran tulee olla samassa kokoonpanossa (mahdolliset lisävarusteet, kaupanpäälliset jne.) kuin se oli saadessa.
  5. Tavaran palautuksen yhteydessä tulee esittää tavaran oston todistava asiakirja ja kirjallinen anomus tavaran palauttamisesta.
  6. Tuotetta palautettaessa on toimitettava valokuvat pakatusta tuotteesta sisältä/ulkoa ja kirjallinen palautuspyyntö.
  7. Palautuksen turvallinen pakkaus on asiakkaan vastuulla. Mikäli paketti vaurioituu kuljetuksessa huonon pakkauksen vuoksi, aiheutuvat kustannukset joutuvat asiakkaan maksamaan.
Ostaja voi itse viedä palautettavan tavaran myyjän fyysiseen kauppaan merkittynä aukioloaikana tai lähettää sen käyttäen Matkahuollon palautuspalvelua. Palautusnumeron saat palautuslomakkeen täyttämisen jälkeen. Mikäli palautetaan väärä ja/tai virheellinen tavara, myyjä on velvollinen ottamaan tavaran vastaan ja vaihtamaan sen vastaavaan tavaraan. Mikäli myyjällä ei ole vastaavaa tavaraa, sen tulee palauttaa ostajalle tavarasta (tavaroista) maksetut rahat.
Rahat palautetusta tavarasta maksetaan kaikissa tapauksissa pankkisiirrolla ja vain maksajan pankkitilille viimeistään 30 päivän kuluessa siitä, kun vetäytymisilmoitus on meille saapunut, sillä edellytyksellä, että olet saman määräajan kuluessa palauttanut tavaran.

Tärkeää

14 päivän jälkeen palautuksia ei hyväksytä, ellei tuotteita ole todettu viallisiksi. Mikäli tavaraa epäillään vialliseksi, mutta huoltotarkastuksen jälkeen vikaa ei havaita, ostajalta veloitetaan toimitus huoltoon ja takaisin.

Aloita palautusprosessi täyttämällä palautuslomake. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected] tai +358753257553.

Vastuullisuus

Palautetut tuotteet ovat asiakkaan vastuulla, kunnes ne saapuvat meille, joten varmista, että ne on pakattu kunnolla niin, että ne eivät vaurioidu matkalla takaisin! Koska paketti on sinun vastuullasi, kunnes se saapuu takaisin meille, varmista, että saat todisteen lähetyksestä siltä varalta, että sinun täytyy ottaa meihin yhteyttä palautuksestasi.

Emme ole vastuussa mistään tuotteista, jotka palautetaan meille vahingossa (sitä tapahtuu!). Jos löydämme ne (se ei aina ole mahdollista) ja haluat, että ne palautetaan sinulle, voimme pyytää sinua maksamaan toimituskulut.

*Myyjällä on oikeus olla vastaanottamatta palautettua tavaraa, jos ostaja ei noudata näissä ehdoissa määriteltyä tavaran palautusmenettelyä.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Milloin saan hyvityksen palautuksesta?

Kun tuote on palautettu meille, siirrämme maksetun rahan sinulle 14 työpäivän sisällä. Tarvitsemme tilinumerosi, nimesi ja tilauksen numeron. On tärkeää, että palautetut tuotteet maksetaan sinun valitsemallesi tilille. Rahan palautus käteisenä ei ole valitettavasti mahdollista.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Palautin tilaukseni. Mistä tiedän onko palautukseni saapunut?

Heti kun tuotteesi ovat vastaanotettu varastolla ja olemme tutkineet niiden kunnnon, lähetämme hyvityksestä vahvistussähköpostin.

Onko tämä vastaus hyödyllinen? 0 0

Hyväksyttekö palautuksia?

Tarjoamme 14 päivän palautuskäytäntöä asiakkaillemme, mutta palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäisessä/käyttämättömässä kunnossa. Voit tutustua tuotteisiin, mutta saadaksesi täyden hyvityksen, et voi käyttää niitä, asentaa niitä tai yhdistää tuotteisiin mahdollisia varaosia. Hyvityksen saat, kun tuote on tullut takaisin varastollemme ja olemme arvioineet sen kunnon (alkuperäisessä pakkauksessa, jossa on mukana kaikki osat ja lisäosat). Jos haluat pyytää palautuslomakkeen, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse [email protected] tai soittamalla +358 753 257 553.

Sen jälkeen kun olet saanut palautuslomakkeen, palautettavat tuotteet tulisi lähettää KahviKaverille 7 päivän sisällä. Harvinaisissa tapauksissa, jos meille palautettu tuote on kelvottomassa kunnossa, saatamme vähentää hyvityksen määrää vaurioituneiden tuotteiden osalta.

 

  • Voit täyttää palutuslomakkeen tästä.
  • Voit täyttää vaihtolomakkeen tästä.
Onko tämä vastaus hyödyllinen? 1 0

Et löydä vastausta? Ota meihin yhteyttä

Lähetä viesti asiakaspalvelijalle

Arkisin klo 9-18, vastaamme heti

Soita meille

Arkisin klo 9-18, vastaamme heti +358 753 257 553