P.
T.
Min.
Sek. aikaa jäljellä.
Kaikki tuotteet voi palauttaa. Virheettömät tavarat voidaan hyväksyä vain seuraavin ehdoin:
Palautuslomakkeen voit täyttää täältä.
Varmista, että laite on puhdas ja kuiva, vesi- ja papusäiliöt ovat tyhjiä ja laite on pakattu mahdollisimman turvallisesti alkuperäiseen pakkaukseen. Turvallinen pakkaus on asiakkaan vastuulla. Jos paketti vaurioituu kuljetuksessa huonon pakkauksen vuoksi, asiakas vastaa kustannuksista. Jos sinulla ei ole alkuperäistä pakkausta, pakkaa laite toiseen laatikkoon turvamateriaalien/pehmusteiden kanssa, jotta tavara on vakaa eikä pääse liikkumaan laatikon sisällä.
Lisää pakkausvinkkejä:
Valitse riittävän jämäkkä ja tilava laatikko. Tämä tarkoittaa, että siinä ei saa olla repeytymiä tai muita vaurioita. Kuluneet laatikot voivat hajota raskaan painon vaikutuksesta. Valitse lähetettävää tavaraa suurempi laatikko. Valitse ja käytä asianmukaisia pehmustemateriaaleja tuotteen turvallisuuden varmistamiseksi. Aseta paksu kerros turvamateriaalia, kuten kuplamuovia, laatikon pohjalle. Kiilaa turvamateriaaleja tuotteen ympärillä olevaan tilaan. Ennen sulkemista, lisää kerros pehmustetta päälle. Sisältö ei saa koskettaa suoraan lähetyslaatikon reunoja. Käytä pakkausteippiä maalarinteipin sijaan. Vahvista laatikon pohja sekä mahdolliset saumat. Muista, että laatikkoa siirretään kuljetuksen aikana, jolloin tuotteella ei tulisi olla tilaa liikkua laatikon sisällä.
Jos et ole täysin tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta, jos tuote täyttää ehdot:
Tärkeää
14 päivän jälkeen palautuksia ei hyväksytä, ellei tuotteita ole todettu viallisiksi. Mikäli tavaraa epäillään vialliseksi, mutta huoltotarkastuksen jälkeen vikaa ei havaita, ostajalta veloitetaan toimitus huoltoon ja takaisin.
Aloita palautusprosessi täyttämällä palautuslomake. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected] tai +358753257553.
Vastuullisuus
Palautetut tuotteet ovat asiakkaan vastuulla, kunnes ne saapuvat meille, joten varmista, että ne on pakattu kunnolla niin, että ne eivät vaurioidu matkalla takaisin! Koska paketti on sinun vastuullasi, kunnes se saapuu takaisin meille, varmista, että saat todisteen lähetyksestä siltä varalta, että sinun täytyy ottaa meihin yhteyttä palautuksestasi.
Emme ole vastuussa mistään tuotteista, jotka palautetaan meille vahingossa (sitä tapahtuu!). Jos löydämme ne (se ei aina ole mahdollista) ja haluat, että ne palautetaan sinulle, voimme pyytää sinua maksamaan toimituskulut.
*Myyjällä on oikeus olla vastaanottamatta palautettua tavaraa, jos ostaja ei noudata näissä ehdoissa määriteltyä tavaran palautusmenettelyä.
Kun tuote on palautettu meille, siirrämme maksetun rahan sinulle 14 työpäivän sisällä. Tarvitsemme tilinumerosi, nimesi ja tilauksen numeron. On tärkeää, että palautetut tuotteet maksetaan sinun valitsemallesi tilille. Rahan palautus käteisenä ei ole valitettavasti mahdollista.
Heti kun tuotteesi ovat vastaanotettu varastolla ja olemme tutkineet niiden kunnnon, lähetämme hyvityksestä vahvistussähköpostin.
Tarjoamme 14 päivän palautuskäytäntöä asiakkaillemme, mutta palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäisessä/käyttämättömässä kunnossa. Voit tutustua tuotteisiin, mutta saadaksesi täyden hyvityksen, et voi käyttää niitä, asentaa niitä tai yhdistää tuotteisiin mahdollisia varaosia. Hyvityksen saat, kun tuote on tullut takaisin varastollemme ja olemme arvioineet sen kunnon (alkuperäisessä pakkauksessa, jossa on mukana kaikki osat ja lisäosat). Jos haluat pyytää palautuslomakkeen, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse [email protected] tai soittamalla +358 753 257 553.
Sen jälkeen kun olet saanut palautuslomakkeen, palautettavat tuotteet tulisi lähettää KahviKaverille 7 päivän sisällä. Harvinaisissa tapauksissa, jos meille palautettu tuote on kelvottomassa kunnossa, saatamme vähentää hyvityksen määrää vaurioituneiden tuotteiden osalta.
Voit valita, mitä evästeitä haluat meidän käyttävän. Osa niistä ovat välttämättömiä, eikä niitä siksi voi kytkeä pois päältä.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivustomme toimisi oikein, eikä niitä voi kytkeä pois päältä. Ne eivät kerää käyttäjän tunnistetietoja.
Näiden evästeiden avulla voimme optimoida verkkosivustoamme ja nähdä sivuston liikenteen lähteet. Käytämme tähän tarkoitukseen Google Analytics -alustaa. Kerätyistä tiedoista ei voi tunnistaa sinua, eikä niitä jaeta kolmansille osapuolille. Näiden evästeiden salliminen antaa sinulle mahdollisuuden käyttää live chat -toimintoa ja vastaanottaa siten apua konsulteiltamme.
Kukaan ei pidä mainoksista internetissä – varsinkaan täysin epäolennaisista mainoksista. Näiden evästeiden avulla pystymme tunnistamaan tarpeesi ja tuomaan esille vain olennaisimmat tarjoukset. Näet mainoksia, vaikka et ottaisi näitä evästeitä käyttöön, mutta silloin niitä ei ole räätälöity tarpeidesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan.