Skip to content

Lähetättekö moneen osoitteseen?

By Modesta

Juuri nyt emme tarjoa tätä mahdollisuutta. Jos haluat tuotteita eri osoitteesiin, sinun täytyy tehdä erikseen tilaus jokaista osoitetta varten. Hyödyllistä 0 0

Kuinka saan kuitin ostetuista tuotteista?

By Modesta

Sinulle lähetetään kuitti tilauksessasi olevaan sähköpostiosoitteeseen. Kuitti toimii myös takuutodistuksena. Jos sinulla on verkkokaupassamme tili, löydät kuitit käyttäjäprofiilistasi. Hyödyllistä 3 0

Klarnan maksutavat?

By Modesta

Klarna tarjoaa kahta maksutapaa: Maksa 30 päivän sisällä Tee tilauksesi tänään ja maksa rauhassa. Saat 30 päivää maksuaikaa. – Suorita maksu ostoksen jälkeen ilman lisäkuluja. – Myöhästyneet maksut saattavat vaikuttaa mahdollisuuteen käyttää Klarnaa tulevaisuudessa – Velanperintätoimistoja käytetään vasta viimeisenä keinona Osta nyt, maksa kuukauden päästä Osta nyt, niin saat vähintään 30 päivää korotonta maksuaikaa. Maksat … Continued

Mitä minun tulee tietää Klarnan kautta maksaessa?

By Modesta

Täysi-ikäinen kuluttaja voi hakea Klarnalta luottoa rahoittaakseen tavaroita tai palveluja koskevan ostoksen. Asiakkaalle voidaan tarjota maksuvaihtoehdoksi luoton erämaksu kiinteissä kuukausierissä. Klarna tekee lakisääteisen luottotietojen tarkastuksen ennen päätöstä luoton myöntämisestä. Luottotiedot tarkastamalla Klarna saa tietoa kuluttajan taloudellisista edellytyksistä suoriutua maksusitoumuksesta valittujen luottoehtojen mukaisesti. Klarna päättää luoton myöntämisestä yksipuolisesti. Klarna vahvistaa luoton myöntämisen sallimalla asiakkaan ostotapahtuman tämän … Continued

Miten Klarna maksu toimii?

By Modesta

Vaihe 1 – Lisää tuotteet ostoskoriin ja valitse maksutavaksi “Klarna” Vaihe 2 – Syötä henkilökohtaiset tietosi Vaihe 3 – Valitse maksutapa Vaihe 4 – Klarna lähettää sinulle sähköpostivahvistuksen, muistutuksia kun on aika maksaa ja voit hallita tilauksiasi sekä maksujasi Klarna sovelluksen kautta. Hyödyllistä 0 0

Millaisia maksutapoja voin käyttää?

By Modesta

Voit maksaa myymälässä käyttämällä tavallisimpia pankki- tai luottokortteja ja käteistä. Verkkokaupassa voit valita tilisiirron tai jonkin Klarnan tai Paytrail palvelun maksutavoista. Hyödyllistä 14 1

Haluan muuttaa toimitusosoitetta, miten muutan sen?

By Modesta

Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalvelumme ([email protected] tai +358 753 257 553) mahdollisimman pian. Jos tilauksesi ei ole vielä lopullisesti vahvistettu, sitä saattaa olla mahdollista muuttaa tai peruuttaa. Usein emme kuitenkaan pysty tekemään näitä muutoksia, sillä tilauksesi on yleensä pakattu ja odottaa toimitusta 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä. Hyödyllistä 0 0

Onko mahdollista muuttaa tai peruuttaa tilaustani?

By Modesta

Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalvelumme ([email protected] tai +358 753 257 553) mahdollisimman pian. Jos tilaustasi ei ole vielä lopullisesti vahvistettu, sitä saattaa olla mahdollista muuttaa tai peruuttaa. Tilauksesi on yleensä pakattu ja odottaa toimitusta 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä, joten tämän jälkeen emme välttämättä pysty enää tekemään muutoksia. Hyödyllistä 3 0

Miten teen tilauksen verkkokaupassanne?

By Modesta

Valitse tuote/tuotteet, jotka haluaisit ostaa ja lisää ne ostoskoriin. Etene maksamaan, täytä henkilötietosi ja syötä maksutapasi. Ennen ostoksen tekemistä on hyödyllistä luoda tili KahviKaverin sivuilla. Siten näet tilaushistoriasi, voit tulostaa kuitin tai tallentaa yhteystietosi. Hyödyllistä 2 0