Ovatko kaikki nettisivulla olevat tuotteet saatavilla myös myymälästä? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Ei. Myymälässä olevat tuotteet vaihtelevat jatkuvasti, joten halutun tuotteen saatavuutta on aina hyvä kysyä. Hyödyllistä 4 0
Onko tuotteille saatavilla mitään lisäalennuksia? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Kyllä! Meillä on erikoishinta kahvipapuseteille tai kun ostat suuremman määrän kahvipapuja. Lisäksi, löydät kaikki meidän parhaillaan käynnissä olevat tarjoukset TARJOUKSET kategoriasta. Hyödyllistä 0 0
Missä tapauksissa lisätakuu on voimassa? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Lisätakuu pätee kaikkiin tuotevirheisiin, ihan kuten valmistajan takuukin. Lisätakuu ei päde koneen väärinkäytöstä tai normaalista kulumisesta johtuviin vikoihin. Hyödyllistä 0 0
Mikä on tämän palvelun hinta? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Lisätakuun hinta alkaa 79 eurosta ja riippuu koneen hinnasta. Löydät tarkan hinnoittelun kahvikoneen vierestä verkkokaupasta. Hyödyllistä 0 0
Miten saan pidemmän lisätakuun? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Lisätakuun voi valita ostoskoriin kahvikoneen oston yhteydessä. Takuu näkyy ostokuitissa. Hyödyllistä 0 0
Milloin huoltokulut tulevat asiakkaan maksettavaksi? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Huoltokulut seuraavissa tapauksissa: Jos vian syynä on koneen huoltamatta tai puhdistamatta jättäminen, osien väärin asentaminen / irroittaminen tai laitteen väärinkäyttö. Hyödyllistä 0 2
Mitä tapahtuu, jos kahvikone menee rikki takuun rauettua? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Jos tuote lopettaa toimimisen takuun ulkopuolella, voimme silti ottaa tuotteenne vastaan ja korjata meidän omassa huoltopalvelussamme. Huomioi, että tällöin huoltokustannukset tulevat asiakkaalle. Hyödyllistä 3 1
Takuuhuollon kesto? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Vian korjaamisessa kestää yleensä 2 -3 viikkoa, alkaen päivästä kun tuote annetaan takuuhuollolle. Jos selviää, että huoltoa varten tarvitsee tilata varaosia ulkomailta, odotusaika saattaa pidentyä. Jos sinulla on kysymyksiä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553. Hyödyllistä 2 0
Takuuhuollon yhteystiedot? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Ota yhteyttä KahviKaverin asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soita +358 753 257 553 ja me neuvomme mitä tehdä takuuhuoltoon liittyvissä kysymyksissä. Muista, että kaikkia laitteita ei korjata meidän omassa huollossamme. Mikäli kahvikoneesi takuuhuollon hoitaa KahviKaveri, täytä lomake tästä. Hyödyllistä 3 2
Minkälaisen takuun tarjoatte tuotteille? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Suurimmalla osalla kotikäyttöön menevistä koneista on 2 vuoden valmistajan takuu. Joillakin kahvikoneilla saattaa kuitenkin olla 1 vuoden takuu (ammattitason kahvikoneet, jotkut puoliautomaattiset mallit yms., tieto löytyy jokaisen laitteen kohdalta). Voit myös ostaa pidemmän lisätakuun (alkaen 2 lisävuodesta) kahvikonetta ostaessa. Mikäli kahvikoneesi takuuhuollon hoitaa KahviKaveri, täytä lomake tästä. Hyödyllistä 3 0
Milloin saan hyvityksen palautuksesta? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Kun tuote on palautettu meille, siirrämme maksetun rahan sinulle 14 työpäivän sisällä. Tarvitsemme tilinumerosi, nimesi ja tilauksen numeron. On tärkeää, että palautetut tuotteet maksetaan sinun valitsemallesi tilille. Rahan palautus käteisenä ei ole valitettavasti mahdollista. Hyödyllistä 0 0
Palautin tilaukseni. Mistä tiedän onko palautukseni saapunut? 15 kesäkuun, 2021 By Modesta Heti kun tuotteesi ovat vastaanotettu varastolla ja olemme tutkineet niiden kunnnon, lähetämme hyvityksestä vahvistussähköpostin. Hyödyllistä 0 0