Valitse mustimmista Kahvikaveri tarjouksista, jopa -50%!

U.K.K.

  • Kuinka voin ostaa?

    Voitte vierailla myymälässämme Helsingin Töölössä. Tehdä ostoksenne verkkokaupassamme tai olla meihin yhteydessä puhelimitse, sähköpostitse tai chatin välityksellä.

    Oliko tästä apua?

    Kyllä
    Ei
  • Mitkä ovat maksuvaihtoehdot?

    Maksaa voitte myymälässä yleisimmillä maksukorteilla tai käteisellä. Verkkokaupassa valittavanne ovat Klarnan erilaiset maksuvaihtoehdot tai Paytrail palvelun maksutavat. Voitte myös tarvittaessa valita tilisiirron/ennakkolaskun.

    Oliko tästä apua?

    Kyllä
    Ei
  • Onko tuotteille lisäalennuksia?

    Pyrimme pitämään tuotteidemme hinnat jatkuvasti kilpailukykyisinä sekä teemme myös ajankohtaisia ja kuukausittaisia tarjouksia, jotka löydät helposti verkkosivuiltamme ja uutiskirjeestämme. Hinnat sekä tarjoukset ovat samat sekä myymälässä, että verkkokaupassa.

    Oliko tästä apua?

    Kyllä
    Ei
  • Kuinka toimitatte tuotteet?

    Käytämme tuotteiden toimituksiin Postia ja Itellaa. Pystytte seuraamaan lähetystä Oma Postin kautta sekä saadulla seurantakoodillanne. Valittavana on toimitus lähimpään noutopisteeseen tai suoraan kotiovelle. Tuotteet voi myös noutaa myymälästämme Ruusulankadulta, mikäli tuotteet löytyvät myymälän varastosta.

    Oliko tästä apua?

    Kyllä
    Ei
  • Kuinka paljon toimitus maksaa?

    Toimitus Postin noutopisteeseen on ilmainen ostosten ylittäessä 50€ ja kotiin toimitettuna ilmaisen toimituksen raja on 200€. Muuten toimitus noutopisteeseen maksaa 7,99€ ja kotiin toimitettuna 14,99€.

    Oliko tästä apua?

    Kyllä
    Ei
  • Millainen takuu tuotteilla on?

    Tuotteilla on kotitalouskäytössä normaali valmistajien kahden (2) vuoden takuu. Yrityskäytössä eri valmistajilla on erilaisia takuuaikoja.

    Oliko tästä apua?

    Kyllä
    Ei
  • Mitä tulee tehdä jos koneessani on vika?

    Olkaa ensimmäiseksi yhteydessä KahviKaveriin, jolloin pyrimme ratkaisemaan käsillä olevan ongelman. Tarvittaessa ohjaamme eteenpäin huoltoon.

    Oliko tästä apua?

    Kyllä
    Ei
  • Löytyykö verkkokaupan tuotteet myös myymälästä?

    Pääsäntöisesti kyllä mutta valikoiman laajuuden vuoksi kaikkea emme saa mahdutettua myymälään, mutta voitte aina tiedustella tilannetta haluamanne tuotteen osalta.

    Oliko tästä apua?

    Kyllä
    Ei

Etkö löytänyt vastausta?

Call +358 405 217 000